Dacia 1300 din anul 1973, fotografiată la RAR Vaslui.
Ajunsă la 49 de ani, “Egreta” se poate lăuda cu multiple participări la paradele retro, dar și cu un premiu pentru cea mai mare distanță parcursă pe roți, pe care l-a primit la Raliul Carpați Retro din 2021, după ce a mers fără probleme pe traseul Vaslui-Arad-Timișoara și retur.
Dacia a devenit, în zilele noastre, o marcă de succes atât în România, cât şi în Europa sau chiar America de Sud, datorită modelelor Logan şi Duster.
Dacia – mașina de suflet a românilor!
Autoturismul Dacia 1300 face parte din istoria personală a multor români, din viaţa de familie.
Cea mai cunoscută și apreciată marcă românească de maşini trezește amintiri celor care au mers în vacanțe cu parinții, celor care au făcut școala de șoferi sau celor care au condus zilnic… o Dacie.
La Uzina de Automobile Pitești – pe 20 august 1969 – erau fabricate primele exemplare Dacia 1300.
Notorietatea modelului „Dacia 1300” fabricat la Pitești a crescut rapid, mașina urmând să devină un adevărat simbol al României.
În 1998, după trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe porţile uzinei a ieşit autoturismul cu numărul 2.000.000.
Totuşi, în istoria brandului autohton au existat şi zile mai puţin bune. Cum ar fi fabricarea modelului Dacia Egreta, un prototip al Daciei Lăstun, chiar mai urât ca acesta.
Urmareste cele mai noi stiri din Barlad spinos.ro pe Facebook si pe Instagram Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de știri și informații pe Spinos Media.