O informare publică s-a transformat într-un mini desen animat în care personajele principale, emoji cu chip de băieței angelici și un cal rătăcit, au “invadat” date oficiale.
Comunicarea publică este una formală și legată de punerea în acțiune a regulilor, fiind strict legată de împărtășirea de informații de utilitatea publică și de menținerea liantului social. Iar principalul instrument al oricărei campanii de Relaţii Publice este talentul şi creativitatea comunicatorului instituţional și al echipei responsabile. În cazul Primăriei Bârlad, un funcționar și-a bătut joc de o informație de interes general pe care a aruncat-o în derizoriu.
Pe site-ul oficial al autorității publice locale,cei interesați în legătură cu finanțările nerambursabile acordate de la bugetul local fac cunoștiință cu îngerași ( sperăm că nu e un mesaj subliminal care face trimitere durata de încasare a banilor) și cu un cal care își așteaptă ….Făt-Frumosul! Că altă logică nu există în legătură cu prezența acestuia!
Toată informarea publică abundă de aceste “figuri”, și nimeni nu a sesizat ridicolul acesteia în condițiile în care termenul oficial de depunere a actelor este luna în curs.
Frumoasele simboluri apar pe telefoanele care folosesc sistemul de operare IOS,pe cele cu Android apar niște pătrățele,iar cauza principală ar fi programul în care a fost scrisă această informare. Cel mai probabil, un Word care ar fi trebuit să “ iasă la pensie” de ceva timp! Nu ar strica și un strop de implicare din partea celor care se ocupă de IT-ul site-ului.
Pe viitor ne așteptăm să apară și alte simboluri? Sperăm să nu fie obscene în condițiile în care nimeni nu verifică,măcar din curiozitate, ceea ce se postează acolo!
Urmareste cele mai noi stiri din Barlad spinos.ro pe Facebook si pe Instagram Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de știri și informații pe Spinos Media.
Cristina Rădulescu