Consilierul ministrului Transporturilor, Cătălin Urtoi a dat vestea așteptată de bârlădeni: lucrările la șoseaua de centură au fost reluate.
“ O veste bună de pe Varianta Ocolitoare Bârlad!De astăzi s-a deblocat activitatea în șantier, după o lungă perioadă de blocaj.Deocamdată se lucrează la rampele aferente pasajului CF și podul peste răul Bârlad, unde se execută excavații, drenuri și umpluturi de balast.Urmează ca în două săptămâni să se lucreze pe întreg aliniamentul centurii” , a declarat Cătălin Urtoi prin intermediul unei postări publice.
Varianta de Ocolire a Bârladului este formată dintr-un segment distinct și anume Varianta de Est, ce se desfășoară între DN 24, la intrarea în Barlad, și DN 24, la ieșirea din Bârlad spre Vaslui. Va avea o lungime totală de 11,281 kilometri, o lățime platformă de 10 metri, patru poduri, trei pasaje, două intersecții la nivel și două parcări.
Licitația organizată de CNAIR pentru execuția lucrărilor a fost câștigată de Asocierea SC Tehnic Asist SRL – SC Tass Infra Logistic SRL Botoșani, însă după câteva luni de la demararea lucrărilor, în toate informările privind stadiul investiției apărea Asocierea SC Tehnic Asist SRL – Concept Infrastrade Logistic SRL Botoșani.
Investiția este finanțată prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, iar valoarea totală a contractului de finanțare este de 189.667.269,13 lei, după ce a fost suplimentată la finele lui decembrie 2020 cu mai mult de 3 milioane de lei. Din total, 85% reprezintă contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională (136.514.287,24 lei), iar 15% este cofinanțarea beneficiarului (24.090.756,56 lei).
Urmareste cele mai noi stiri din Barlad spinos.ro pe Facebook si pe Instagram Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de știri și informații pe Spinos Media.